Науково-практична інтернет-конференція – 2019
Присвячена
В.О.Сухомлинському, який увійшов в історію світової педагогіки як
педагог-гуманіст, творець педагогічної системи, в центрі якої перебуває дитина
як унікальна особистість.
Педагогічна
спадщина В.О.Сухомлинського – невичерпне джерело духовного розвитку
Іванова Людмила Миколаївна, вчитель трудового навчання
НВК «Кіровоградський колегіум – спеціалізований
загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний
заклад – центр естетичного виховання» Кіровоградської
міської ради Кіровоградської області
Анотація: У статті в контексті педагогічної спадщини
В. Сухомлинського проаналізовано актуальні проблеми формування духовних
цінностей в учнів. Розглянуто погляди В. Сухомлинського на працю та її значення
в розвитку і становленні особистості, виховання любові до праці, ставлення до
праці, формування внутрішньої потреби в праці, радість праці; актуальність цієї системи трудового виховання
в сучасній школі.
The article deals with the actual problems of the
formation of mental values of pupils in
the context of the pedagogical heritage
of V.Sukhomlinskiy. Sukhomlinskiy’s points of view as for labour
and its importance in the development and formation of the personality, the up-tringing of the internal need of
labour, getting joy from the working
process, unchangeable urgency of the system of the labour training in modern
school are analised.
Ключові слова:
духовність, духовний
розвиток, свідомість, самосвідомість,
цінності, трудове виховання, ставлення
до праці.
Key words: spirituality, spiritual development,
awareness, self-consciousness, values,
labour education, attitude to labour.
Далі читати за посиланням: В.О.Сухомлинський
Немає коментарів:
Дописати коментар