5 клас
Тема: Безпечне
користування побутовими електроприладами.
Практична
робота: Ознайомлення з побутовими електроприладами.
Мета уроку
навчальна: забезпечити а) засвоєння учнями уявлення про
побутові електроприлади; знання про
загальні правила користування електропобутовими приладами; б) формування умінь
знаходити видимі пошкодження електропобутових приладів; в) дотримання
санітарно-гігієнічних вимог, правил безпечної праці й організації робочого
місця.
Розвивальна: розвивати уміння логічного мислення.
Виховна: виховувати акуратність та обережність під час роботи з
побутовими електроприладами.
Обладнання,
матеріали та наочність: побутові електроприлади, мультимедійна
презентація «Побутові електроприлади».
Міжпредметні
зв’язки: фізика.
Тип уроку:
комбінований.
Далі з конспектом уроку ви можете познайомитись за посиланням:
Презентація
7 клас
Тема: В’язання виробів спицями за схемою (з використанням викрійки).
Практична робота: Виготовлення в’язаного виробу.
Мета уроку:
навчальна: забезпечити а) засвоєння учнями знань про технології в’язання узорів за схемою;б) формування умінь в’язання виробу за схемою (з використанням викрійки); в) дотримання санітарно-гігієнічних вимог при в’язанні виробів спицями;
розвивальна: розвиток творчого підходу до роботи, креативного мислення учнів. виховна: виховання естетичного смаку, терпіння, акуратності, поваги до праці.
Обладнання, матеріали та наочність: мультимедійна презентація , зразки узорів, виробів, ілюстрації з журналів .
Інструменти та матеріали:
спиці, пряжа, ножиці, сантиметрова стрічка, лінійка.
Основні поняття:
щільність в’язання, контрольний зразок, умовні позначення, схема узору, рапорт.
Тип уроку:
комбінований.
Далі з конспектом уроку ви можете познайомитись за посиланням:
8 клас
Розділ «Технологія побутової діяльності та самообслуговування»
Тема: Технології добору
одягу та взуття і догляду за ними.
Визначення розміру одягу і взуття.
Практична робота: Добір засобів
догляду за одягом та взуттям.
Мета уроку:
Навчальна: забезпечити а) засвоєння учнями знань про технології
вибору одягу і взуття та догляду за
ними;
б) формування умінь визначати розміри одягу та взуття;
в) дотримання
санітарно-гігієнічних вимог при примірюванні одягу, білизни, взуття та догляду за ними;
розвивальна: розвивати світогляд учнів.
виховна: виховувати акуратність
та здатність до конструктивного мислення.
Обладнання, матеріали та наочність: мультимедійна презентація «Засоби догляду за одягом та
взуттям», таблиці: « Таблиця жіночих розмірів одягу», «Відповідність розмірів одягу та
джинсів», «Таблиця відповідності
розмірів жіночого взуття», «Умовні
позначки на одязі», зразки ярликів одягу.
Міжпредметні зв’язки: хімія.
Ключові
слова: тінейджери, джинси, асортимент, розміри, умовні позна-
чення на ярликах одягу, засоби догляду, примірювання.
Тип уроку: комбінований.
Далі з конспектом уроку ви можете познайомитись за цим посиланням:
Одяг та взуття
5 КЛАС
5 КЛАС
Тема: Техніки плетіння
виробів із бісеру на дротяній основі.
Мета: ознайомлення учнів з технологією виготовлення виробів на дротяній основі, формування навичок роботи у різних техніках(горизонтальне плетіння, гольчате плетіння, плетіння
петлями та дугами);
розвивати та виховувати самостійність,
акуратність, точність.
Методи: розповідь, бесіда з
поясненням, демонстрація, ілюстрація, застосування знань у практичній роботі,
спостереження, особистий показ, інструктаж.
Інструменти та матеріали: бісер, дріт, ножиці, плоскогубці, серветка, інструкційні картки, вироби.
Наочні посібники, ТЗН і додатковий матеріал: електронна презентація «Виготовлення виробів із бісеру на
дротяній основі різними техніками»; правила безпечної праці під час роботи з
бісером, використання комп’ютера для узагальнення знань.
Тип заняття: набуття
учнями нових знань.
Далі з конспектом уроку ви можете познайомитись за цим посиланням:
Немає коментарів:
Дописати коментар