Розробки уроків



5 клас

Тема:  Безпечне користування побутовими електроприладами.

 Практична робота:  Ознайомлення з побутовими  електроприладами.
         Мета уроку
навчальна: забезпечити а) засвоєння учнями уявлення про побутові   електроприлади; знання про загальні правила користування електропобутовими приладами; б) формування умінь знаходити видимі пошкодження електропобутових приладів; в) дотримання санітарно-гігієнічних вимог, правил безпечної праці й організації робочого місця.
Розвивальна: розвивати уміння логічного мислення.
Виховна: виховувати акуратність та обережність під час роботи з побутовими електроприладами.
Обладнання, матеріали та наочність: побутові електроприлади, мультимедійна
         презентація «Побутові електроприлади».
 Міжпредметні  зв’язки: фізика.
Тип уроку: комбінований.
 Далі з конспектом уроку ви можете познайомитись за посиланням:
  Презентація

7 клас

Тема:  Вязання виробів спицями за схемою (з використанням викрійки).

Практична робота:  Виготовлення вязаного виробу.

Мета уроку:

навчальна: забезпечити а) засвоєння учнями знань про технології  в’язання  узорів за схемою;б)  формування умінь в’язання виробу за схемою (з використанням викрійки); в) дотримання санітарно-гігієнічних вимог при вязанні виробів спицями;

розвивальна: розвиток  творчого підходу до роботи, креативного мислення учніввиховна: виховання естетичного смаку, терпіння, акуратності, поваги до праці.

Обладнання, матеріали та наочність: мультимедійна презентація , зразки узорів, виробів, ілюстрації з журналів .

Інструменти та матеріали: спиці, пряжа, ножиці, сантиметрова стрічка, лінійка.
Основні поняття: щільність в’язання, контрольний зразок, умовні позначення, схема узору, рапорт.
Тип уроку: комбінований. 
Далі з конспектом уроку ви можете познайомитись за посиланням:

8 клас

Розділ «Технологія побутової діяльності та самообслуговування»
 Тема:  Технології  добору одягу та взуття і догляду за ними.     
              Визначення    розміру одягу і взуття.
 Практична робота:  Добір засобів догляду за одягом та взуттям.
 Мета уроку:
Навчальна: забезпечити а) засвоєння учнями знань про технології вибору      одягу і взуття та догляду за ними;
б)  формування умінь визначати розміри одягу та взуття;
 в) дотримання санітарно-гігієнічних вимог при примірюванні одягу, білизни,  взуття та догляду за ними;
розвивальна: розвивати світогляд учнів.
виховна: виховувати акуратність та здатність до конструктивного мислення.
Обладнання, матеріали та наочність: мультимедійна презентація «Засоби догляду за одягом та взуттям», таблиці: « Таблиця жіночих розмірів одягу», «Відповідність розмірів одягу та джинсів»,  «Таблиця відповідності розмірів жіночого взуття»,  «Умовні позначки на одязі», зразки ярликів одягу.  
 Міжпредметні  зв’язки: хімія.
Ключові слова: тінейджери, джинси, асортимент, розміри, умовні позна-
чення на ярликах одягу, засоби догляду, примірювання.
Тип уроку: комбінований.


  Далі з конспектом уроку ви можете познайомитись за цим посиланням: 
Одяг та взуття

5 КЛАС
Тема: Техніки плетіння виробів із бісеру на дротяній основі.
Мета: ознайомлення учнів з технологією виготовлення виробів на дротяній основі, формування навичок роботи у різних техніках(горизонтальне плетіння, гольчате плетіння, плетіння петлями та дугами);
 розвивати та виховувати самостійність, акуратність, точність.
Методи: розповідь, бесіда з поясненням,  демонстрація, ілюстрація,  застосування знань у практичній роботі, спостереження, особистий показ, інструктаж.
Інструменти та матеріали: бісер, дріт, ножиці, плоскогубці, серветка, інструкційні картки, вироби.
Наочні посібники, ТЗН і додатковий матеріал: електронна презентація «Виготовлення виробів із бісеру на дротяній основі різними техніками»; правила безпечної праці під час роботи з бісером, використання комп’ютера для узагальнення знань.
Тип заняття: набуття учнями нових знань.

Далі з конспектом уроку ви можете познайомитись за цим посиланням: 

Немає коментарів:

Дописати коментар