Класне керівництво.

26 квітня 1986 року - Чорнобильська катастрофа.
Пам'ятай!



22 січня - День Соборності України.



Булінг в школі:
що це таке і як з ним боротися.

  Нині серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьми одне до одного.
    Останніми роками визнано поширення в освітній практиці такого явища, як шкільний булінг. Це соціальна проблема всього світу протягом останніх ста років, однак вона ще й досі не вивчена. Перші публікації в Україні з’явилися 2005 р.
    Булінг (bullying, від анг. bully — хуліган, забіяка, задирака, грубіян, насильник) визначається як утиск, дискримінація, цькування. Цей термін означає тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного і психічного) з боку дитини або групи до іншої дитини або інших дітей.
    Мотивацією до булінгу стають заздрість, помста, відчуття неприязні, прагнення відновити справедливість; боротьба за владу; потреба підпорядкування лідерові, нейтралізації суперника, самоствердження тощо аж до задоволення садистських потреб окремих осіб.
     Як показує практика, форми шкільного булінгу можуть бути різними:
- систематичні кепкування з будь-якого приводу (від національності до зовнішнього вигляду дитини);
- задирство;
- фізичні і психічні приниження;
- різного виду знущання;
- бойкот та ігнорування;
- псування особистих речей та ін.

     Хулігани (булери) надзвичайно винахідливі. Новітній їхній "винахід" — кібербулінг, тобто знущання з використанням електронних засобів комунікації.
    Дослідники пропонують таку найзагальнішу класифікацію всіх видів булінгу:
1-ша група — прояви, пов’язані переважно з активними формами приниження;
2-га група — прояви, пов’язані зі свідомою ізоляцією, обструкцією скривджених.
    Соціальна структура булінгу, як правило, має три елементи, а саме:
- переслідувач (булер);
- жертва;
- спостерігач.
    У сучасній науці існує декілька підходів до вивчення булінгу. Одні дослідники зосереджують увагу на пошуку й визначенні особистісних рис, характерних для особи булі та його жертви. Інші намагаються розглядати булінг як соціально-психологічний процес.
    Ось як визначає типові риси учнів, схильних ставати булі, норвезький психолог Д. Ольвеус:
- вони відчувають сильну потребу панувати й підпорядковувати собі інших учнів, переслідуючи власні цілі; вони імпульсивні й легко шаленіють;
- вони часто зухвалі та агресивні в ставленні до дорослих (передусім батьків і вчителів);
- вони не виявляють співчуття до своїх жертв;
- якщо це хлопчики, вони зазвичай фізично сильніші за інших.

       Типові жертви булінгу також мають свої характерні риси:
- вони полохливі, вразливі, замкнуті й соромливі;
- вони часто тривожні, невпевнені в собі, нещасній мають низьку самоповагу;
- вони схильні до депресії й частіше за своїх ровесників думають про самогубство;
- вони часто не мають жодного близького друга та успішніше спілкуються з дорослими, ніж із однолітками;
- якщо це хлопчики, вони можуть бути фізичнослабшими за своїх ровесників.
Ці риси є водночас і причиною, і наслідком булінгу. У той самий час, на думку окремих дослідників, відтворити типовий портрет агресора та жертви неможливо.

    Деякі психологи фіксують увагу не стільки на індивідуальних властивостях дитини, скільки на її місці в групі. Ті діти, які активно не включені в групові процеси, тримаються осібно, менш товариські, як правило, є аутсайдерами і їх (інколи більш обдарованих і талановитих) не люблять у групі. У таких випадках знаходиться хтось, хто бере на себе роль виконавця групової волі. У результаті виникає булінг.

      Говорячи про спостерігачів (ким би вони не були), учені відзначають такі їх типові характерні риси, як відчуття провини і відчуття власного безсилля.
     Практично в усіх країнах булінг більш поширений серед хлопчиків, ніж серед дівчаток, і його жертвами також частіше стають хлопчики. Це не просто пустощі або грубість, а особлива форма взаємин.
     Кажучи про форми прояву булінгу, найбільш типові для хлопчиків і дівчаток, слід зазначити, що якщо хлопчики частіше вдаються до фізичного булінгу (стусани, поштовхи тощо), то дівчатка більш охоче користуються такими формами тиску, як поширення пліток, виключення з кола спілкування. А втім, ця різниця відносна і схоже, що вона зменшується.
     Шкільний булінг — явище системне й комплексне. Тому, окрім лікарів, психіатрів, психологів (які займаються зазвичай уже з тими, хто піддався цькуванню та знущанням з боку своїх однолітків і однокласників), до вивчення й профілактики цього явища повинні, безперечно, долучатись учителі, соціальні педагоги, шкільні психологи.
Автор: Куртова Світлана Сергіївна

Матеріали з   сайту  https://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/upbring/42788/
                                                            https://topchiyirina.blogspot.com/2018/09/blog-post_25.html

Безпека дітей в інтернеті.



Безпека на зимових канікулах.



"Хто вижив - не забуде" (присвячена пам'яті жертв голодомору).




Літні спогади.

Поділись своїми спогадами про літо за посиланням: https://padlet.com/ludaivanova070/Bookmarks


Про кібергбулінг для підлітків.














Час, проведений разом за цікавою грою або похід до кіно, приносить гарний настрій та купу позитивний  емоцій!!!





Квест "Юні рятівники". Вітаємо команду класу з ІІІ призовим місцем!!!

Чудова подорож учнів 8-А класу до міста Львова.
Враження незабутні!!!








   Відпочинок у літньому шкільному таборі "Бригантина".








Шкільний конкурс з аеробіки.
наша команда зайняла почесне ІІ місце.
Молодці. Вітаємо!!!

Звернення учнів класу до своїх матусь з нагоди свята



Привітання дівчат з святом 8 Березня!

20 лютого День пам'яті Героїв Небесної Сотні. Учні класу віддали шану загиблим Героям хвилиною мовчання та покладанням квітів до меморіалу.

Учні класу відвідали "Приватбанк", де співробітники банку познайомили їх зі своєю роботою та провели цікаву квест-гру, переможці отримали сертифікати.

День Святого Валентина! Учні класу привітали один одного зі святом, обмінялись валентинками, створили серце свого класу і відправили його батькам, як знак вдячності та любові.

Учні 7-А класу відвідали філармонію, де переглянули виставу "Різдвяна фієрія", 
отримали море вражень та задоволення!


Святкування Нового 2019 року!



Дівчата класу привітали хлопців, майбутніх воїнів, з Днем Збройних сил України.
Провели цікаві конкурси та вікторини, за результатами яких визначили переможців
в різних номінаціях.




9 листопада 7 - А клас долучився до написання Всеукраїнського радіодиктанту національної єдності.
Ми хочемо бути освідченими та письменними!




Учні класу прийняли участь у Всеукраїнськвй інтернет олімпіаді
"Безпечний інтернет". Вітаємо переможців!!!



7 - А клас прийняв участь в добродійній акції "Щедрий врожай".
Велика подяка учням та батькам класу!

Перший урок "Прагнемо миру"
На уроці ми не тільки говорили про прагнення людей жити в мирі та злагоді на всій планеті, а і виготовляли символи миру.





Немає коментарів:

Дописати коментар